• Total body mix

    Verrassende Mixles

    Total body mix

    Uitleg

    TOTAL BODY MIX is een gevarieerde les waarin 2 verschillende groepslessen in een uur plaatsvinden. De total body mixles concentreert zich op het uithoudingsvermogen en de kracht van het hele lichaam. Wil jij iedere les een verrassing en hou je wel van een uitdaging? Kom dan naar de total body mixles! 

    Kenmerken

    • 2 groepslessen in 1 uur
    • Uithoudingsvermogen
    • Verrassende Mixles
    • les van 55 min.

  • Plus gym

    Leeftijdscategorie 55+

    Plus gym

    Uitleg

    PLUSGYM is een work-out voor de leeftijdscategorie 55+. In de plusgym vinden we combinaties van verschillende groepslessen, zoals: pilates, aerobics, cardiowork-out, B(uik) B(illen) B(enen) work-out, fitnesstraining en circuittraining. Het motto van de les is een gezellige les waarin gewerkt wordt aan conditie, kracht en lenigheid van het lichaam en core-gedeelte (buik/rug). Hoe fit bent u?

    Kenmerken

    • leeftijdscategorie 55+
    • Combinaties van lessen
    • Gezellige les
    • les van 55 min.

  • BBB workout

    De ideale les voor buik, billen en benen

    BBB workout

    Uitleg

    BBB WORK-OUT is een work-out die zich volledig richt op het versterken van Buik, Billen en Benen. De ideale les voor iedere vrouw! Na een korte warming-up van stretchoefeningen en een korte cardiowork-out of circulerende oefeningen op BBB-gebied starten we met de oefeningen in groepslesvorm of circuitvorm. Met behulp van eigen lichaamsgewicht, tubes en gewichtsschijven wordt de weerstand op de spieren opgebouwd.

    Kenmerken

    • Buik, Billen, Benen
    • Circuitvorm
    • Cardiowork-out
    • les van 55 min.

  • Aerobics

    Uithoudingsvermogen en vetverbranding

    Aerobics

    Uitleg

    AEROBICS is een 55 min. durende training op muziek. Na tien minuten warming-up starten we met een leuke choreografie die ongeveer 35 minuten zal duren. Het doel van de les is het verbeteren van het algemene uithoudingsvermogen en vetverbranding. Het laatste kwartier wordt ingevuld met spierversterkende oefeningen voor de buik. 

    Kenmerken

    • Uithoudingsvermogen
    • Vetverbranding
    • Spierversterkende oef.
    • les van 55 min.

  • Pilates

    Lenigheid en innerlijke rust

    Pilates

    Uitleg

    PILATES zorgt voor lenigheid en een evenwichtige ontwikkeling van je houdingsspieren. Alle oefeningen worden getraind vanuit het centrum van je lichaam, ofwel je buik- en rugspieren, met een natuurlijke en stevige basishouding. Door regelmatige oefening zal je houding verbeteren; je houding is rechter, je beweegt soepeler en gracieuzer. Je buik- en rugspieren, houding, lenigheid, evenwicht, controle over het lichaam en je innerlijke rust worden verbeterd tijdens deze les.

    Kenmerken

    • Verbeteren van de houdingspieren
    • Controle over het lichaam
    • Innerlijke rust
    • les van 55 min.

  • Fitness

    Kracht- en cardiotraining

    Fitness

    Uitleg

    De totaaloplossing voor een individuele, op maat gesneden work-out gericht op jouw trainingsdoel. In grote lijnen bestaat fitness uit twee onderdelen. Trainen met gewicht waarbij krachtopbouw, vetverbranding en spierversteviging centraal staat. Daarnaast kun je door middel van cardiotraining (trainen met verhoogde hartslag) je conditie verbeteren en afslanken. Iedereen krijgt een persoonlijk fitnessschema met periodieke begeleiding van een fitnessinstructeur en er is altijd iemand die jou kan helpen. Daarnaast kun je kiezen voor 100% begeleiding van een Personalcoach of personal trainer op het gebied van training, rust, voeding en mentale coaching, waar en wanneer jij wilt.

    Kenmerken

    • Krachtopbouw en spierversteviging
    • Conditie verbeteren en afslanken
    • Persoonlijke fitnessschema
    • Periodieke begeleiding

  • Core Training

    Versterken van je buik – en rugspieren

    Core Training

    Uitleg

    Uitermate geschikt voor het verbeteren en versterken van je buik- en rugspieren! Door de oefeningen wordt het lichaam krachtig en soepel, verbeter je de rug houding en verklein je de kans op blessures en lage rugklachten in het dagelijks leven.

    Kenmerken

    • Versterken van buik- en rugspieren
    • Verklein de kans op blessures
    • Lichaam kracht en soepel
    • les van 30 min.

  • Crossfun

    Opzoeken van fysieke grenzen

    Crossfun

    Uitleg

    De ultieme uitdaging voor iedere sporter. Een fitnessstormbaan met krachtige cardio-interval en spiertraining in
    circuitvorm! Haal het maximale uit jezelf en ga de uitdaging aan om je fysieke grenzen op te zoeken met crossfun. Resultaatgericht en verslavend, voor deelnemers en instructeurs!

    Kenmerken

    • Fitnessstormbaan
    • Ultieme uitdaging
    • Opzoeken van fysieke grenzen
    • les van 55 min.

  • Thaiboksen + Conditietraining

    Intensieve vechtsport

    Thaiboksen + Conditietraining

    Uitleg

    Een eeuwenoude, intensieve vechtsport waarbij je gebruikt maakt van vuisten, ellebogen, knieën en benen. De lessen op Fitcenter Bladel worden verzorgd door een ervaren trainer.  Als je voor kwaliteit kiest, kies je voor thaibokstraining bij Fitcenter Bladel!

    Kenmerken

    • Intensieve vechtsport
    • Ervaren trainer

  • Spinning

    Hard werken en flink zweten op de spinningfiets

    Spinning

    Uitleg

    Hard werken en flink zweten tijdens een uurtje fietsen. Je bouwt er behoorlijk wat uithoudingsvermogen mee op. De mate van weerstand die je instelt, bepaalt het niveau waarop je traint. De work-out is goed voor het versterken van je hart, het vergroten van je longinhoud, voor een goede bloedsomloop en soepele spieren. De instructeur daagt je uit met instructies en lekkere, opzwepende muziek.

    Kenmerken

    • Hard werken en flink zweten
    • Fietsen
    • Uitdagend en opzwepende muziek
    • Les van 55 min.

  • Bokszaktraining

    Ultieme uitdaging

    Bokszaktraining

    Uitleg

    De ultieme uitdaging voor mannen en vrouwen! Wil jij je grenzen verleggen, je heerlijk afreageren en je conditie verbeteren? In deze les leer je de basistechnieken van boksen te beheersen. Niet alleen je conditie en vetverbranding maar ook je zelfvertrouwen groeit! Het geeft ontspanning door flinke inspanning.

    Kenmerken

    • Ultieme uitdaging
    • Conditie en vetverbranding
    • Voor mannen als vrouwen
    • Les van 55 min.

  • Zumba

    Swingende workout

    Zumba

    Uitleg

    Een swingende workout op latin muziek. De les is voor iedereen geschikt, is makkelijk te volgen en je kunt altijd instappen! Iedere les is weer een feestje door de swingende salsa, merengue, latin en hiphop. Kortom, een les waar je vrolijk van wordt en ook nog calorieën mee verbrandt! Wat wil je nog meer? 

    Kenmerken

    • Swingende Workout
    • Voor iedereen geschikt
    • Calorieën verbranden
    • Les van 55 min.

  • Fit 2 Go

    Get in shape!

    Fit 2 Go

    Uitleg

    Fit 2 Go bestaat uit korte, intensieve trainingen, gericht op functioneel bewegen, kracht, explosiviteit en uithoudingsvermogen. Doe mee met onze complete 30 minuten Workout en keep in Shape. In de trainingen maken we gebruik van eigen lichaamsgewicht en vette muziek.

    Kenmerken

    • Get in Shape
    • Korte intensieve trainingen
    • Functioneel bewegen
    • les van 30 min

  • XCO

    De ultieme CORE-workout!!

    XCO

    Uitleg

    Eindelijk XCO!
    Tijdens de XCO workout doe je talloze dynamische oefeningen met de xco-trainer. Je traint optimaal je core, conditie, spieren en bindweefsel en verbruikt een hoog aantal calorieën.

    Eindelijk een training waarbij je het gevoel krijgt dat er iets gebeurt met je lichaam!

    Kenmerken

    • hard werken en flink zweten
    • Fun!! 
    • les van 45 minuten

  • Buikspierkwartier

    Buikspierkwartier

    Uitleg

    Ben jij op zoek naar dat extra stukje motivatie om je buikspieren zo effectief mogelijk te trainen? Doe dan mee met onze dagelijkse buikspierkwartier. Buikspierkwartier is een workout van 15 minuten waarin buikspieroefeningen en oefeningen voor de onderrugspieren aan bod komen.
    Elke dag op vaste tijdstippen worden er buikspieroefeningen gegeven door één van onze instructeurs. Hierbij wordt geprobeerd om een zo intensief mogelijke buikspieroefening training te geven, die voor iedereen op zijn en haar niveau is te volgen. Doe mee en ervaar de kracht van buikspierkwartier.

    .

    Kenmerken

    • 15 minuten
    • buikspieren en onderrugspieren
    • onder begeleiding van een instructeur